کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

کورش عشق مامان و بابا

این چندتاعکس متفرقه از جوجه کوچولو!

1391/7/14 18:41
نویسنده : مامان نرگس
549 بازدید
اشتراک گذاری

بعلههههه دوستان! جونم براتون بگه که حاج آقا همینجوری تخمه میخوره که مجبورمون میکنه ببریمش پیش اون خانومه(خانم بندی!!) تا یک تخمه درسته رو از حلقش دربیاره!!!!

اینم کورش و امیرارسلان کوچولو پسرخاله باباحمید!!!!

اینم کورش خانم!!! که علاقه وافری به کفشای مامانش،رژلب و رژگونه و ریمل و لاکای مامانش داره! فک کنم ایشون وسط راه پسر شدن وگرنه از اول قصد دختر شدن داشتن!!!

جیـــــــــــــــگرشووووووووووماچ

اینم یک نمونه از شیطونیا و فضولیای وروجک!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ارمیا و ...
23 مهر 91 8:14
ای جانم. چه ماهه ماشالله. ممنون به ما سر زدی مامان خوب. چه جالب کورش جان هم سن ارمیاست و فقط 3 روز کوچیکتره. خدا حفظش کنه.
مامان نرگس کورش
26 مهر 91 13:23
خواهش میکنم عزیزم وقتی منم دیدم همسن همن ذوق کردم
مامان مهبد كوچولو
27 مهر 91 9:15
سلام به آقا كوروش و مامان مهربونش . ما شما رو لينك كرديم

سلام،مرسی لطف کردین
بابا امیر
29 مهر 91 23:23
با سلام و عرض احترام
خوشحال شدم که کوروش عزیز را دیدم و مثل اینکه همشهری هم هست
و خوشحال تر می شم که با کوروش کوچولو دوست بشم و شروع می کنم با لینک کردن اسم قشنگش جزء دوستان امیر
البته مثل اینکه موهاش زیادی بلند شده ها

سلام،کورش هم خوشحال میشه با امیر کوچولو دوست بشه
مامان کورش
7 آبان 91 17:45
سلام عزیزم چه عکسای خوشملی : تولد کورش کبیربهت تبریک میگم عزیزم X
خاله ریحانه
29 آبان 91 19:44
سلام ماشالا به این گل پسر
مریم مامان عسل
14 آذر 91 2:49
وااااااااااای سلام الهه جون چقدر ست جدید گذاشتی توی این مدت
کلی حال کردم عکسای جدید این اقا کوچولو رو دیدم. الهی که همیشه سالم و شیطون بلا باشه!
عزیز دلم خیلی خوشحال شدم خبر ازدواجت رو شنیدم.
از ته ته دلم برات آرزوی خوشبختی میکنم الهه جون دوست قدیمی و خوب خودم


فدات عزیزم،مرسی بابت تبریکت...من این روزا خیلی درگیرم ولی وقتی میام نت بیشتر پستای عسل کوچولو رو میخونم و کلی دلم باز میشه!
مهسا
18 دی 91 14:43
تولدت مبارک
سودابه
18 دی 91 22:17
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

از طرف من و نوه گلم محمد متین


خیلی ممنونم