کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

کورش عشق مامان و بابا

پسل مامان مریض شده

1391/2/8 20:39
نویسنده : مامان نرگس
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیشب اومدیم خونه مامان جون،شبم همینجا موندیم،من و مامان جون و عمه ها بیدار بودیم و داشتیم صحبت میکردیم که یهویی شما از خواب بیدار شدی و خیلی حالت بد بود

همش داشتی ناله میکردی! ناراحت یهویی احساس کردم توی دهنت پره و وقتی سرتو آوردم پایین هرچی خورده بودی بالا آوردی 

الهی فدات بشم...بعدش دوباره خوابیدی ولی تا صبح چندبار بیدار شدی و همش ناله میکردی! بالاخره ساعت4 صبح دیگه دیدیم خیلی بیتابی،بردیمت دکتر،آمپول زدی و یکمی بهتر شدی....بدن درد داشتی فدات بشم،زبونم نداری که دردتو بگی فقط گریه میکردی،الهی فدات بشم

هنوزم حالت بده نفسی،خوابیدی ولی همش ناله میکنیگریه

دوستای کورشی دعا کنین پسرم زودتر خوف بشه

اینم عکس شماست نفسم که خوابی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عاطفه
10 اردیبهشت 91 13:32
خیلی پسر نانازی دارین . آقا کورش با پارسای من دوست میشه ؟؟ من با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم اگه به وبلاگ ما سر بزنید و برامون نظرتون رو بگید

مرسی عزیزم،کورشم خیلی خوشحال میشه با پارسا جونی دوست بشه
مامان ساینا
10 اردیبهشت 91 14:00
انشاله زود زود خوب بشی کورورش جان


مرسی عزیزم
فریبا مامان حسام
11 اردیبهشت 91 10:41
الهی کوروش من.
چرا حالت بد شده خاله؟
مواظب خودت نبودی؟
مامان کوروش تو این هوای بهاری آدم نباید گول هوای گرم رو بخوره.
تو رو خدا خوب مواظب نی نی باش زود خوب بشه.
خدایا کوروش گلی رو زود خوب کن که دیگه ناله نکنه و همش بخنده.
آمین.

مرسی عزیزم ...میدونی یک بیماری ویروسی که جدیدا شایع شده...تو خونواده ما هم اول کورش گرفت بعدش هم که تا الان عمه ها و عموش گرفتن!!! خیلی بیماری بدیه...فقط با استراحت خوب میشه....ایشالا خدا دیگه هیچ نی نی ای رو مریضش نکنه

بابا رضا مامان مهرناز
25 بهمن 91 8:06
آخیییی عزیزم.پسر کوچولو خشگلم ایشالا زود زود خوب بشی