کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

کورش عشق مامان و بابا

خونواده فداییان کورش!!!

1391/2/2 17:51
نویسنده : مامان نرگس
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوستان نی نی وبلاگی!

من الهه ام،عمه ی کورش جووووون ماچ

کورش سه تا عمه و یک عمو داره که من عمه وسطی ام! هممونم جونمون واسش در میاد!

آخه کورش اولین نوه ست و ما هم که همگی بچه ندیده!!! خلاصه از وقتی کورش اومده نه تنها زندگی مامان باباش رو  پر از شادی کرده بلکه زندگی ما رو هم حساااااااابی شیرین کرده قربونش بشم! :*

از اونجایی که کورش خیلی وقتا خونه ی ماست (خونه فداییان کورش!!!نیشخند) و خیلی از خاطرات قشنگش تو خونه ما شکل میگیره منم تصمیم گرفتم تو نوشتن این وبلاگ مامانش رو همراهی کنم و باهم ادامه بدیم تا روزی که وروجک خودش بتونه خاطراتشو اینجا ثبت کنه قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 13:07
قرربون کوروش و عمعه وسطیش!
دوستتون دارم!
چه کار خوبی کردید که اینجا رو درست کردید الهه جان!


میسی عزیزم،آره از خودت یاد گرفتم دیگه مریم جون!!! همش میومدم وبلاگ عسلی رو میدیدم،دوست داشتم خودم هم بنویسم!!! ازونجایی که تا بچه دار شدن راه دراااااازی دارم! تصمیم گرفتم اینجا رو با مامان کورش درست کنم
مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 16:26
بازم میگم خییییلی کار خوبی کردید!
فکر میکنم من بیشتر از خودتون ذوق زدم واسه این وبلاگ!


من که خیلی ذوق دارم واسش چیزی بنویسم! هروقت فرصتی باشه سر میزنم به وبلاگش،جیگرشو بخورم عشق عمشه!