کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

کورش عشق مامان و بابا

عشق منی تو!!!

1391/4/26 22:41
نویسنده : مامان نرگس
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق جونی من! نفس من،قلب من!! عمه جونی خیلی دوس دارم زیاد زیاد بیام تو وبلاگت بنویسم ولی خیلی کم وقت میکنم! یعنی همش تو اینترنتم ها!!! ولی فرصت نمیشه بیام وبلاگتو به روز کنم،ببخشیــــــد جیگل میگلم قلب

عشق عمه این روزا حساااااااابی شیرین شدی ماچ

به من و عمه عاطی و عمه ملیحه میگی "آآآآآآآآآآآآآآآآآآآتتتتتتتتیییییییی" !!!

به عمو مجید میگی "عمووووووو" !!! اون لبای خوشگلتو میاری جلو و میگی "عموووووووو" !!! ماچ

حسااااااابیم شیطون و فضول شدی!!!

علاقه خاصی به مسواک عمه جونت داری!!! متفکر خلاصه گاهی اوقات که غافل میشم میبینم مسواکمو به همه جا مالیدی!!! ناراحت

بسیااااااااار ددری هم تشریف دارین!!! وقتی میری بیرون اونقدر انرژی داری که اگه شب تا صبح هم بیرون باشی دست از بازی و ورجه وورجه کردن برنمیداری!!!

چند وقت قبل واسه تولد ملینا جون(دخترِ خاله مریم) رفته بودین باغشون...مامان نرگس میگه آخرش همه بچه ها خوابیده بودن ولی تو هنوز بیدار بودی و پر انرژی داشتی میدویدی و واسه خودت بازی میکردی!!!قربونت بشممممبغل

راستی فردا صبح میخوان ببرنت واکسن هیجده ماهگیتو بزنن....الهی بمیرممممم عمه جونیگریه ایشالا دردش کم باشه....من میدونم کورشی ما قویه اصلانم گریه نمیکنه!!! لبخند

اینم چند تا عکس از تولد سه سالگی ملینا جون

یه ترتیب از راست:  1-ارمیا(پسر دایی کورش)  2-ملینا(دختر خاله کورش)  3-جوجوی من!

کورش و بابا حمید :*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:16
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
بابای دوقلوها
29 تیر 91 9:41
قند و نباته این ورووجک خدا پشت و پناهش باشه تولد ملینا گلی هم مبارک باشه
خاله ریحانه
1 مرداد 91 18:38
جییییییییییییگره
مامان عاطفه
2 مرداد 91 2:29
سلام . ( وقتی پارسا 10 ماهه شد ..... ) خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو بگید .
مامان کورش
13 مرداد 91 19:40
ای جان خاله فدات بشه با این کارهات

خدا نکنه خاله جون نی نی تونو ببوسین از طرف من!
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 6:09
الهیییییییییییییییییی
کوروش جیگری ماشالله چقدر شیطون شدی خاله جون!
خدا حفظت کنه.
تولد ملینا جون هم مبارک باشه.
ایشالا که واکسنت دردش کم بوده باشه و شما هم مثل یک مرد باهاش روبرو شدی.

مرسییییییی خاله مریم جون
واکسن زدم شبش تب کردم نذاشتم هیشکی بخوابه!!! ولی الان خوف شدم!
مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:16
سلام پست جدید پارسا ( گل پسر 11 ماهه مامان ) نظرتون چیه ؟
مامان مهبد كوچولو
1 مهر 91 9:03
سلام چه جيگر و بلا اين گل پسر ، ماشا الله خدا حفظش كنه .